Bara lev och sjung

Jag är en av världens fattigaste människor just nu, och det har jag varit i två veckor. På måndag får jag 8700 kronor i lön som är försenad. 8700:- rikare, fyfan va underbart. Det första jag ska göra är att beställa en svart Ipod nano för det har jag velat ha väldigt länge nu. Sen ska jag köpa massvis med nya kläder och det kommer inte bli något problem eftersom jag är i stan varje dag. Ska försöka se till att inte pengarna rinner bort men det blir lätt så. Den här lördagen ska jag spendera med Niclas. Ikväll ska vi nog till kurden som det låter och nu under dagen försöker han tvinga mig att spela golf. I say: no way! Jag är för övrigt redan lite trött på att åka buss till uppsala men jag antar att man kommer in i rutinerna. Nu ska jag sätta mig i soffan med plutten igen. Vi ses mates.

Livet leker med dig bredvid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0