Chaos in my mind

Varför känner jag mig så jävla ledsen hela tiden? Är det för att regnet vräker ner? Jag blev inte ens glad när jag var med dig (Jag blev självklart glad men jag orkade inte visa det.)  Ett tag kändes det bättre men sen är jag tillbaka på ruta ett igen. Allt känns kaos och uppochner och vad gör man egentligen när man mår såhär.

Förut var jag van vid att känna mig ledsen men sen du kom in i mitt liv så försvann allt det på en sekund. Men nu är det tillbaka igen och jag kan känna mig ledsen över att du tog bort mitt namn från msn. Vad är det för fel på mig jag är som en omogen 14 åring all over again

Jag älskar dig så jag tror jag ska spricka, men just nu känns det som jag går sönder ändå.

helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0