Hej gymnasiet

Nu är det värsta över. Dom första skakiga minuterna har i alla fall långsamt (jääävligt långsamt) tickat bort och nu har vi bara dom resterande tre åren kvar. OP1B heter min klass tydligen. Jag har ingen aning om ifall den är bra eller dåligt. Det fattas en tjej i den bara, men det ska vi ordna. Nån måste ju vilja byta från B till A även om A är tönt-stämpel. Men vi får lura i dom att det inte är det längre eller någonting liknande. I natt sov jag min andra natt i lägenheten. Vi gjorde god middag och gick på stan i några timmar. Avslutade kvällen med titanic. För ovanlighetens skull grinade jag inte så mycket. Jag brukade alltid göra det till filmer. Det spelar ingen roll vad det är för slags film, jag hittar alltid någonting att grina till (haha.) Anyway, i skolan fick vi kalender, busskort och matkort till katedralskolan. Imorgon ska vi ha nåt slags diagnosiskt test i matte. Imorgon ringer min klocka på 5 gott folk så jag tror jag ska dra mig mot sängen igen. Dessutom krafsar tiger-simon på fönstret utanför. Godnatt änglar

PS. Jag har en väldigt bra känsla om mitt gymnasie. Det känns så jävla bra. Och imorn ska jag träffa Nicke.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0