Men allt är gjort

Dagen har gått framåt i långsam takt. Kyrkogården har invaderats av små grodor. Vi snackar hundratals. Och jag vet en person som är mer rädd för grodor än jag, och det är min storasyster. Annars kommer jag där, stolt på andra plats. Alltså har jag gått på helspänn med typ gråten i halsen hela dagen. Det är hur löjligt som helst, men jag tycker att dom är så fruktansvärt äckliga. Samtidigt som jag får grymt dåligt samvete när/om jag råkar gå på dom. Eller ser dem krypa på löven när man kör över med gräsklipparen. Fyfan för grodor säger jag bara. För övrigt så faller löven ner i långsam takt och det är bara 4 augusti. Vad händer? På lördag är det Winnerbäck och då ska vi ha så jävla kul, men vi kommer ju frysa ihjäl om det ska vara den här temperaturen. Hoppas på mer sol och värma. Sommaren är väl inte slut än?

För övrigt så borde jag äta mer. Åtminstone nyttigare. Vill inte hamna i mina gamla banor igen med magkatarr och konstant yrsel. Nu har mamma gjort maten klar. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: michaela

14 dagar kvar hoe

2008-08-04 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0