Wish you were here

Fullspäckat schema. Idag drog jag in till stan efter jobbet och möttes av två shopaholics. Dom heter Elin & Annelie.. Vi såg sec xand the city filmen och den var ruskigt bra. Sen missade vi självklart bussen så vi fick vänta en timme på station. Imorgon eller ja rättare sagt idag fyller Mimmi 20 år. Så det blir middag nere i stugan me släkten. Imorgon ska jag träffa Nicke och vi ska ut på nåt äventyr som han har planerat. Han vägrar dock säga vad det är vi ska göra. Jag vet bara att jag ska vara finklädd. Jag är väldigt nyfiken. Och på lördagmorgon drar vi på Winnerbäck jag Röd och Lilleman. Fyfan så jävla kul. Kvällen avslutas med övernattning i Elins nya lägenhet. Men nu ska jag läsa ut min bok och sen sova för att gå upp sex imorgonbitti för näst sista gången det här sommarlovet! För sen är det slut på jobb..

Jag älskar att få vara din flicka.

Jules

Kommentarer
Postat av: Michaela

ja det har jag, eller på anders dator :) om jag får din msn så kan jag skicka dom nån dag...

2008-08-07 @ 10:46:38
Postat av: Röd

Lördag kommer äga big time! :)

2008-08-07 @ 15:20:12
URL: http://elinrods.blogg.se/heartbeats

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0