505

Howdy' mates. Just nu sitter jag på lidingö. Mimmi är uppe och byter om till mjukisar och klockan har landat på 23.14. Vi kollar gossip girl avsnitt och har varit barnvakt hela kvällen. Mysigt samtidigt som jag längtar efter N. Nu är balen avklarad och det kan inte beskrivas med ord hur skönt det är. Dock var vakterna otroooligt dåliga eftersom de slängde ut mig två gånger från min egen bal pga att den skulle vara "totalt drogfri". Detta resulterade i att jag och annelie kröp in i världens minsta fönster, ramlade ner i en trappa och fick världens blåmärke på benet. TIll råga på allt fick jag en elstöt i armen från ett stängsel. Helt enkelt en lyckad kväll. (Lät som att jag inte tyckte det men jag hade jävligt kul!)
Imorgon var det tänkt att jag skulle få uppleva söder men nu har vi ändrat i planerna och det blir shopping i uppsala istället. Fine by me jag känner mig ändå lite lost i sthlm. Sen hoppas jag att jag avslutar kvällen med alunda. 

nu blir det mera gossip girl

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0