Detta inlägg är inte lämpligt för barn under tio år

HEEeeeello. Nu sitter jag hemma och Ville med anka elle å jochmoe bajja. Vi kollar på ett program om nanne grönvall och hon grinar som fan, det är alltså inte bra. Men det är typ annelies favoritprogram så vi kollar vidare haha. snart ska jag hem och kolla på sverige-kanada men någonting säger mig att jag kommer slockna i soffan på en gång.. eller jag gör ju det varje kvälll så det vore skumt om jag inte gjorde det idag. imorgon ska jag till öregrund och kolla in båttävlingarna, rasse kör så det måste supportas. sen blir det nog östhammar med ankan och dom ett tag iaf. sen häng med nickehoe och hans gäng. hoppas dom gillar mig haha fuck om dom inte gör det alltså. då våldgästar jag väl mickan i ekeby eller nånting haha. nej men kan gömma mig på toan det äger ju. sen på söndag kanske vi har match mot alunda. det beror på om jag är uttagen eller inte. vet inte om jag orkar spela men ah, den som lever får se. det här är ett meningsfullt inlägg känner jag. kanske skulle runda av lite. undrar vad tina och elin ska göra i helgen. sucks att jag inte har en aning, miss u guys. men nu ska jag kika lite på walk the line med världens bästa gäng. love you all ju!d

Kommentarer
Postat av: jullan

och jag är så glad att du är min!

2008-05-17 @ 16:34:25
URL: http://jyylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0