En dag med motorsågen

Here we go

Igår spelade vi KM i innebandy. Vi slutade som 2a i kommunen med samma poäng som vinnarna. De hade bara gjort två mål mer än oss. Det resulterade i att jag var sur i tre timmar haha. Priset för världens sämsta förlorare skulle helt klart kunnat gå till mig! Jaja matcherna gick bra jag trodde ju vi skulle komma sist men jag lyckades på något konstigt sätt göra mål mot alunda så vi vann den matchen och det gjorde ju min dag haha. Efter det så drog vi alla till bussen och den vart helt proppfull eftersom tre skolor skulle med haha. Jag åkte till Gimo och sen åkte jag tillbaka till Alunda igen haha, mycket smidigt. Väl i alunda hängde jag med nicke i några timmar och sen åkte jag hem till gräsö igen.

Idag har jag varit med mamma i öregrund och handlat och sen somnade jag på soffan. Har mensvärken från helvetet som vanligt så jag tar det lite lungt. Ikväll ska jag till öregrund och träffa elin, annelie och victor. that will rock. imorgon på dagen blir det läxor (skulle gjort dom idag) och sen på eftermiddagen vet jag inte. kvällen ska jag nog i allafall spendera i alunda men jag känner mig jättenervös inför det eftersom jag inte vet om ni tycker om mig. jag hoppas verkligen att ni gör det. annars vet jag inte vad mina homies har för sig. mimmi kommer hem ikväll i alla fall. that makes me happy.

Nu ska jag röra på mig lite så magontet går över. Love you

Btw, när jag trodde elin var borta igår så kunde jag knappt andas på en halvtimme. Du får aldrig sova i fyra timmar utan att höra av dig till någon igen! Jag och annelie fick ju panik för fasen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0