happy

Kände att det var på tiden att jag krafsade ner lite i den här igen. Veckan har gått ganska fort. har slutat tidigt mycket och sådär. Igår var jag på maskerad med niorna. Innan var vi först hos julia och käkade, sen drog vi till emelie, sen till rasse och till sist till maskeraden. Jag hade skitkul med dom från min klass men själva maskeraden var ju inte så jävla grym. Sen drog jag och Elle till jacobs 19års partaj där jag hann ta ett dopp i poolen halv tolv på natten, inte jättevarmt. Efter det åkte jag till ghb city och sov i världens trångaste soffa. men det gjorde ingenting.

Idag har jag haft debut med A-laget och jag fick lira i 90 minuter så jag antar att det gick bra. Vi spöade skiten ur gimo med 5-0 och det var riktigt kul att spela. Nu ska jag äta pannkakor med min pappa. Ikväll då? Vi får väl se. Love you all


skit, ville ju inte vara varm i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0