hold my hand harder

Dagarna går ganska fort ändå. klockan är efter nio på en onsdag och det betyder att jag sitter uppkrupen i soffan bredvid pappa med fleesefilten över knäna och tittar på greys anatomy som äntligen är tillbaka. den här veckans program är blodfyllt och hemskt men det ändå det bästa som händer mig varje vecka så min blick stannar alltid på den fyrkantiga skärmen hur vidrigt det än är. dagen gick ganska långsamt. inledde med att jag vaknade fem minuter innan färjan gick vilket resulterade i 300 meter i full galopp helt i onödan. färjan var redan påväg tillbaka mot öregrund och där nere stod henke och svor, han hade också missat den haha. vi höll på att missa det nationella provet i matte men elins mamma kom med nästa färja och körde 140 all the way så vi hann. det nationella provet skulle man kunna säga gick ganska dåligt men godkänd är jag i alla fall. efter det hade vi slöjd och sen SO. fick veta att jag spikat mitt mvg och att jag inte behövde anstränga mig mer den här terminen. otroligt skönt att höra. efter skolan hängde jag med annelie victor och elin. vi tittade på tv och sen tog jag och elin moppen till öregrund. där missade vi färjan med 30 sekunder och fick kolla på solnedgången en stund. idag har jag alltså lyckats missa färjan två gånger. i've got skillz. imorgon går jag bara i skolan till ett, sen ska jag hem och göra slingor i mitt inte alltför blonda hår. förresten så har mickan bestämt sig för cultus och jag blir skitglad över det och det känns ju lite creepy. jag tror vi kommer få askul ihop. nu börjar greys igen så man kanske skulle försvinna igen.
men älskar du som jag?

Kommentarer
Postat av: michaela

jaaaaa feeett kul

2008-05-07 @ 22:00:49
URL: http://stripes.blogg.se
Postat av: linn

ja LÄtt att vi gör, kommer bli galnaste dagarna i våra liv.. hoppas ja..

2008-05-07 @ 22:42:28
URL: http://linnandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0