I FIND I'M SCARED TO KNOW I'M ALWAYS ON YOUR MIND

Du förtjänar något bättre än mig.

Jag har så länge skyllt mina snedsteg på någon annan, men jag tror inte att jag kan göra det så mycket längre. Varje gång jag sårar någon så tänker jag på allt som F gjort mot mig. Men man kanske inte kan skylla på att någon annan har förstört ens hjärta hur länge som helst. Jag hatar att jag är så jävla rädd. Så fort det känns bra, så drar jag mig tillbaka för att slippa det onda som kommer när det tar slut. Hur tar man sig ur träsket? Det har etsat sig fast i varje muskel och nu spjärnar allt emot precis som dom alltid gör. En del har det så enkelt, de bara blir förälskade. Och jag önskar att jag fortfarande var en av dom. Kanske söker jag för mycket efter lyckan, eller så letar jag helt enkelt på fel ställen. Nåt fel är det men jag vet inte längre vad det är. Jag vet bara att ursäkterna inte fungerar längre. "Hade jag tyckt om honom så hade jag nog märkt det nu." Det är jag i ett nötskal. Men jag tror att jag ibland kanske tycker om. Jag vet bara inte om jag är för rädd för att riva muren som jag byggt i snart ett år nu. Det är så förbannat jobbigt att bygga upp den igen. Och nu med dig, du har varit min bästa vän så länge. Vi har gjort allt tillsammans. och jag vet att det alltid har funnits någonting mellan oss och nu har vi utforskat det och vad jag förstår så föll det dig mer i smaken än mig. (som vanligt om man får säga så) men du flyttar i höst och vad ska jag göra då? Det kommer bli svårt nog att förlora dig som det är. Är det försent nu? Idag pratade vi inte på hela dagen och någonting säger mig att den här veckan kommer gå långsammast i världen.

Jag är inte mycket utan dig, det har jag aldrig varit och som din vän är jag starkare än någonsin förut. Det känns som att man hört allt det här förut från min sida, men jag kan inte hjälpa det.

Du förtjänar bättre än mig, säg någon som inte gör det nuförtiden. Jag har glömt hur man är snäll mot andra människor. Det suger att vara en heartbreaker, it sucks big time.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: östhammars julia!

Vet hur det är. Men tkr du är en så förbannat stark människa, kanske vill du inte alls höra sånt här. Men jag känner att jag måste säga det! Ibland måste man chansa lite även om det e svårt och även om man darrar av rädsla.
Men du klarar det!

2008-05-05 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0