Kan du inte vara hos mig igen

Idag har varit en bra/dålig dag. Fick veta att jag hade VG på nationella i matte. Bästa resultatet på tre år i den gröna gruppen. (Lite lättare) Så det kändes ju fan awesome! sen fick jag tillbaka nationella i svenska och där hade jag MVG på alla tre delarna. Skrev engelskprov också som jag inte hade pluggat ett smack till och det gick väl helt okej i alla fall. Efter skolan drog jag och elin till ville en stund och hade lite mario kart turnering. jag förlorade varje gång. sen drog jag hem och nu sitter jag och ska göra en labbrapport men jag har världens halsbränna så det går inte så bra.

läste lite ur ellan kents gamla blogg. och fan vad jag saknar den bruden. som vi hängde förut! i alunda, ja överallt. på konserter, på bio. och jag minns hur vi brukade chatta varje kväll på msn om allt och ingenting. och jag visste så mycket mer om dig då, än vad jag vet nu. jag vet inte hur jag ska göra för att det ska bli som det var. när det var du och jag. men du ska veta att jag saknar dom gamla tiderna, när det var winnerbäckarna mot världen

Kommentarer
Postat av: ellan

<3<3 du är så jäkla bra!!!

2008-05-20 @ 16:27:53
URL: http://elinrods.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0