Kom sommarnätter under stjärnor kom

Hej min favoritblogg. dagen har gått ganska snabbt har suttit på östhammars nyheters "redaktion" och skrivit den där jäkla krönikan. det var hur svårt som helst att få den bra men jag tror jag lyckades någorlunda bra. bilden som dom fotade på mig ligger däremot knappt över 5/10 strecket. kunde dom inte ha ringt innan och sagt att jag skulle jag vet inte, se någorlunda bra ut?! nåväl. vi får se om den ens blir publicerad. sen fick jag gå ner till bibblan och fota på lite tavlor som en annan nörd haha. måste sett ut som att jag var sjukt intresserad av de där bilderna från östhammars bibliotek. tur att jag hade elin med mig som modell. efter dagen var slut så träffade jag jacob vid bussen, det var alltid lika trevligt. sofie kom förbi en liten stund med. man kanske alltid skulle sitta där och hoppas på att det kommer bra människor förbi. efter det så missade jag färjan med 20 sekunder och fick sitta vid fyrskeppet ett tag. det var mysigt förutom att jag fick en fluga i munnen. Sen kom äntligen (!) färjan och då tog jag moppen hem. Det medförde att jag nu sitter här och skakar som ett as eftersom det är så jävla kallt. Strax ska jag packa mina saker och sen åka och träna och avsluta kvällen hos pappa. Imorgon har jag nationellt prov i matte. I love you all.

Jag vet att du inte menar någonting illa, men kan du inte låta mig vara ifred.

Jules

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0