Önskar att någon...

fuck yeah
None

Dagen har gått relativt fort. Måndagens skoldag är alltid bäst så den gick fort som vanligt. Vi fick sluta halv två och det var awesome. Efter skolan så käkade jag kycklingrulle (hahah internskämt är dom bästa skämten!) med ankis elin och ville. sen drog vi hem till annelie och jag somnade i sängen i typ två timmar. Världens roligaste vän som vanligt. Vid sju drog jag hem och sen dess har jag typ suttit här. Imorgon ska jag till uppsala med anka och elle. Ska köpa avslutningsklänning, skor och smycken. Skönt ändå att jag har ganska mycket pengar. Behöver nog inte spara så mycket trots allt. Trodde att jag var helt pank. Well den här veckan kommer nog gå rätt fort, allt till balen är typ fixat nu och det känns så jävla skönt. 111 personer är det som har köpt biljetter så det blir fullt ös. Alla i balgruppen är så duktiga och tar ansvar och det är skitbra även om jag blir jättestressad av allt hela tiden.
Ikväll har jag även börjat fila lite på avslutningstalet och omfg va svårt det är att komma på de rätta sakerna att säga. Men vill ju berätta om hur tungt det har varit på frösan samtidigt som man inte vill få det att låta som att det är en dålig skola. Aja vi får se hur det går. Kanske helt enkelt låtsas som att jag vunnit en oscar i slutändan..
På onsdag ska jag och mamma ut och leka skogshuggare och sen blir det chillkväll med lite NO plugg och sen greys anatomy. Torsdagen.. Kanske veckans bästa dag haha. Häng med östliiiiiiiiin. Worlds greatest östlinhoe. Vad mer behöver jag säga! DET GÅR BRA NU, KOMPIS DET GÅR BRA NU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0