Prayers

Haj. nu sitter jag här och fryser, väntar på att jag ska komma på någonting att göra idag. ikväll kanske jag ska till östhammar men jag vet inte än. är liksom inte sugen på att göra nånting. jag har ont i alla möjliga kroppsdelar och allt känns rent av som skit. jag hatar att skriva det här. hatar att vara den som klagar. men jag gör det hellre här än till en vän. det känns skönare att få ur mig allting här istället för att mala på till någon annan. det kanske inte är rätt sätt att tänka men det är sån jag är. nu ska jag ta på mig varma kläder. allra bäst vore om jag bara försvann, åtminstone för några dagar. jag vill inte vara här. fan kan det inte bli som förut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0