Sticks and stones may break my bones, but words will hurt forever

Nu har jag ätit nästan en hel kladdkaka ensam. Välkommen ångest, det var inte igår. Waaait a minute, det var ju igår trots allt. Nu under kvällen har jag suttit vid datorn och börjat packa inför morgondagen och baldagen. Imorgon ska jag sova hos östlin så då hinner jag inte hem på fredagen. Hoppas på lite oc-kväll imorgon i alla fall. Vad som helst går bra, bara du är där. Efter balen ska jag sova hos karin för första gången, awesome brud ju. Helgen blir som planerat. Jag drar till stockholm på lördag. Missar Linns 18årsfest och det känns faktiskt jättetråkigt men jag tror säkert att mimsan och jag får det trevligt vi med. Sen ska jag väl längta efter dig och längta efter dig lite mer. Hatar att du bor så långt ifrån mig, nu när allt ÄNTLIGEN känns så bra. Fast det är väl bra att vi inte tröttnat på varann visserligen. Tina.... Det blir skeden imorn.

Nej men fan, tack för allt du värmer mig på 6 mils avstånd

Fortsättning på greys kommer nu
OCH MICKAN SUGER SOM INTE SKA TILL SMÅLAND


Kommentarer
Postat av: mickiliinnooo

tyvärr julia, man kan inte få allt.

2008-05-28 @ 22:05:22
URL: http://stripes.blogg.se/
Postat av: JULIAA

men jag vill ha dig

2008-05-28 @ 22:16:29
Postat av: tina

..dags för nått nytt kanske

2008-05-28 @ 22:30:02
Postat av: Anonym

vem är östlin?:)

2008-05-28 @ 23:06:41
Postat av: mimi

vad fan ska ni till småland och göra? när man kan vara i uppland och dalarna va

2008-05-28 @ 23:44:28
URL: http://nejmimi.wordpress.com
Postat av: linnsis

det suger att du inte kmr

men ja menar vi har ju en hel jävla sommar (p&l) att ta igen det på!

2008-05-29 @ 17:42:34
URL: http://linnandersson.blogg.se/
Postat av: mimi

men vad ska ni göra i småland? dalarna ftw

2008-05-29 @ 21:23:31
URL: http://nejmimi.wordpress.com
Postat av: mimi igen och igen och igen

okej jag glömde att jag redan hade kommenterat. sen fattar jag visst ingenting. äh

2008-05-29 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0