the the the killers

Dagen har gått ganska långsamt precis som tisdagar alltid gör. Klarade mitt muntliga nationella i engelska som en dans i alla fall. Just nu sitter jag och får psykbryt på SJ:s hemsida. Hade precis skrivit klart allting och det tog en jävla tid och då upptäcker jag att man måste vara 18 för att boka. Varför.skriver.dom.inte.det.på.startsidan. Man lackar ju. Imorgon hoppas jag att skoldagen går fort men det gör den antagligen inte. Ska se på kim novak i alla fall och den äger ju. Efter skolan ska jag käka på sibylla, och sen gå hem med mändy. Vi ska ladda upp inför fotbollsmatchen mot östhammar som börjar 18.30 på IP i östis. Vi ska krossa dom utan tvekan. Jag är verkligen hur taggad som helst. Sen på torsdag blir det kommunmästerskap i innebandy i Alunda och det kommer vi nog inte kamma hem haha, men det ska ändå bli skönt att slippa skolan. Synd bara att det bara är jag från min klass och att jag typ inte känner en enda tjej där. Fredag betyder LEDIG. så jävla helvetes underbart. Blir nog dock tvungen att plugga ganska mycket under dagen men det står jag ut med. Helgen vet jag inte vad jag ska göra i. Söndag blir det antingen titta på, eller spela b-lags match mot Alunda. Vet inte om jag hoppas på att vara med eller inte. Skulle nog helst titta kanske. Men nu ska jag sova och det kommer inte bli några problem alls.

"I'm kind of looking forward to the weekend."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0