Think outside the box

Hej sunshines. Den här dagen har varit långt ifrån bra. Jag tyckte den inleddes skitbra för jag skrattade mig igenom bildlektionen. Men sen när jag och Elin skulle gå till spar och ta ut pengar så började det flimra för ena ögat. Jag fick panik som vanligt och ringde pappa. Han sa att det var så det kändes för honom när han började få migrän. Jag tänkte att det brukar ju jag aldrig ha så det är väl bara nåt smuts som kommit i ögat. Sen kom huvudvärken. Och det finns inga svordomar i min ordlista som kan beskriva den. Fick två migräntabletter (men verkligen inte av skolsköterskan eftersom hon suger mest i världen) och la mig. Kunde inte sova först och sen spydde jag för det gjorde så jävla ont i huvet. Sen somnade jag så jag missade bussen och fick ta nästa. När jag vaknade efter att ha missat bussen så hade det släppt lite i tinningen och det kändes så underbart. Väl hemma låg jag och sov några timmar och var allmänt groggy. Det är jag fortfarande. På kvällen åkte jag och kollade på fotboll med Sebban. Först tänkte jag att det var en dålig idé men det var skönt att skratta lite också. Nu sitter jag här och Elin har precis återberättat typ hela spansk provet som jag ska göra imorgon så det var ju asbra.

Imorgon blir det fullt ös hela dan. Inleder med en idrottslektion som kommer gå åt helvete. Sen skoldag som vanligt. Efter skolan blir det 120 hem till mig, hämta grejer, städa rummet och dra tillbaka och spela match. Efter matchen ska jag på lite party hos en i min klass och det kommer nog bli jättetrevligt. Sen kommer syster och hämtar mig så ska jag och snickenickehoe hänga hos mig! Awesome. Helgen kommer nog bli lugn. Hoppas att du vill hänga med mig. Nu måste jag läsa spanska.

Later guys

Kommentarer
Postat av: alina

vi ska vinna ikväll jules! och du och jag ska passa oss fram till det avgörande målet. naaajs

2008-05-23 @ 11:19:33
Postat av: jennie

tack, det värmer att höra :)

hoppas du mår bra, jag saknar dig !

2008-05-23 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0