uppe bland träden

Nu har jag varit i öregrund med familjen och gått lite i alla snygga inrednings butiker haha. Ikväll ska jag till öregrund. Har även blivit bjuden på grillning hemma hos svampbobs bästa vän och det känns lockande men jag har lovat att vara i öregrund så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Humöret kommer och går men just nu känns det ganska bra och jag hoppas verkligen att det håller i sig. Nu ska jag byta kläder och göra mig i ordning lite. Vi ses

Bilder från valborg i uppsala/östhammar


jag och mina mates


jag och svampbobs bästa vän


sisters


brothers from another mother

Kommentarer
Postat av: Sofie

Känner igen dig från valborg;P i slottsbacken vid tina, mattson o dom va?:D

2008-05-03 @ 14:13:35
URL: http://notebookbysofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0