vi är lördagens änglar som virvlar i stan

Satan vilken bra champions league final. Man united står som segrare men det kunde lika bra blivit chelsea. Fotboll när den är som bäst helt klart. Nu kommer det bli svårt att somna eftersom man varit så uppe i varv under kvällen men det ska väl gå det med. Idag kollade jag in min balklänning och jävlar va fin den kommer att bli. Imorgon blir det lite solarium så man blir brun om axlarna till balen då och sen fotbollsträning. Sen är det fredag. Då ska vi lira en "seriefinal" mot Uppsala IF och jag blev uttagen. Chockad men glad! Kanske är det vänsterfoten som gör det. Sen ska vi vara barnvakt men det kanske bästa av allt är att jag ska få vara med dig. Lördagen går i vilans tecken. Blir häng på Gräsö ett tag sen vet jag inte vart man ska ta vägen. Men you name it. Nu kallar sängen trots allt på mig.


"Men jag vill vara hos dig nu."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0