Where I used to shine

Nu har jag både hunnit vara i uppsala och spela match mot upplands ekeby. I uppsala träffade jag min syster josefin och hennes kille martin. Dom hade köpt en ny hund som var fräääsch. Efter det åkte vi och käka på max och sen gled vi vidare till björnvallen. Första halvleken i matchen var så jävla jobbig! hade solen i ögonen på ett dåligt sätt och kondisen hängde inte med alls. Dock överlevde jag som ni kanske förstår. Andra gick bättre! Hörnorna jag la var helt okej och även insparkarna. Matchen slutade 1-1 och det var ett rättvist resultat. Efter matchen fick jag psykbryt på min mamma som bad mig skynda mig så att jag inte hann stretcha. Jag var klar på 7 minuter och då visar de sig att jag hade inte behövt skynda mig at all. Irriterande. Detta kommer resultera i att jag kommer ha den sjukaste träningsverken genom tiderna imorgon. Nu ska jag nog gå och lägga mig och tänka på mig själv lite mer. Jag tänker på mig själv hela tiden nu, jag antar att du kanske gör det också. Och imorgon ses vi, fan. 

Btw, vad fan är det med elin idag. hon är skitarg på mig för att jag skojade om att hon hittat en lägenhet. skum brud.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: elin

ja men ta upp en diskussion med dina bloggläsare om den skumma bruden

2008-05-04 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0