You still walk my street

Här kommer ett inlägg i mimmis tecken så att hon riktigt kan förstå hur mycket jag älskar saknar och bryr mig om henne. Nu vet jag att du tror att jag bara skriver det här för att du bad mig (haha) men nu när jag tänker efter så är det på tiden att jag gör det igen. För jag tänkte på det senast i morse, att jag saknar dig alltid när du är borta. Även om jag inte alltid visar det när du kommer hem. Men med Marit Bergman - I will always be your soldier i lurarna så kan jag inte låta bli att tänka på oss och alla gånger jag nypt dig lite för hårt. Och alla gånger jag blivit arg för att du inte låter mig få en syl i vädret. Samtidigt som jag älskar att lyssna på allt du har att berätta, nästan lika mycket som du älskar att få berätta det till någon som är all yours. Den 31 maj ska jag komma och sova i stockholm hos dig och det längtar jag verkligen till. Lite Mimmi-Jules time. I love you!


och imorgon ska mamma opereras.. vet att det är en operation i knät som man inte behöver oroa sig för men you know me, klart jag oroar mig ändå. jag hoppas verkligen att allt går bra och att det kommer bli bättre i ditt knä nån gång!  världens bästa mamma.

nästa sak som händer imorgon är att jag ska spela "kommunmästerskap" i alunda. vi kommer bli totalt piskade men det blir säkert roligt. på kvällen är det träning om mina vader orkar. vi vann mot östhammar förresten, pissig match men vinst med 2-1.

Och jag längtar till helgen.

Kommentarer
Postat av: mimi

aww, du är så duktig på att lyda order. love you to

2008-05-14 @ 22:28:50
URL: http://nejmimi.wordpress.com
Postat av: Alina

vi vann juh! fan så skönt. men vad nervös man blev på slutet. lycka till med innebandyn idag ;p hah

2008-05-15 @ 12:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0