890501-081013

Solen skiner på löven och det är så vackert. Tjocktröjan är på men ändå fryser jag inuti. Jonas jag tror det är dags att du kommer hem nu. Jag förstår inte hur löven kan påminna mig om dig. Kanske är det för att de är så vackra? Lika vackra som du? När vattnet cirkulerar framför mig så tänker jag på dig. När vinden skakar i trädkronorna så tänker jag på dig. När jag vaknar tänker jag på dig. När jag somnar tänker jag på dig.

Du var inte färdig här.

Men om du får för dig att komma tillbaka, så är det dags nu.
Vi är så ledsna Jonas. Vi är så ledsna över att du försvann.

Kommentarer
Postat av: linnsan

skickar en kram

2008-11-02 @ 21:13:04
URL: http://linnandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0