Snö är fint och mysigt. till en viss del.

dagens:
släpar mig upp vid fem och gör mig i ordning. tar i med all min kraft för att få upp ytterdörren eftersom all snö har blåst åt det hållet och det är skittungt att få upp den. vadar i snön ner till bilen och tar hjälp av mamma för att få upp garagedörrarna. hoppar in i bilen, klarar oss ner till sex färjan. fryser ihjäl. snö överallt! ska gå på färjan men den gungar så mycket så att jag nästan klämmer mig mellan färjan och klaffarna. tar färjan över. ställer mig för att vänta på bussen. får veta att alla bussar är inställda när jag ringer till upplands lokaltrafik (idioter för övrigt). tar tjugo i sju färjan hem igen.


en vanlig dag för en gräsöbo

Kommentarer
Postat av: elin

alltså kan man hata UL mer idag?

2008-11-24 @ 23:03:16
Postat av: oscar

äsch då julia, själv bor jag rätt centralt. eller vad tycker du?

2008-11-25 @ 20:52:01
Postat av: jules

fuck you man

2008-11-25 @ 21:29:52
Postat av: michaela

http://bilddagboken.se/p/campaign.html?campaignID=20

2008-11-26 @ 16:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0