STOP ROCKING THE BOAT

Back on track efter träningen med lite kramp i vaden.
Match i helgen och bio med Niclas för att celebrejta våra 6 fina månader.
Tre timmars skoldag imorgon mmjau

För övrigt så nämnde jag ju en dagens hjälte i mitt tidigare inlägg.
Jag hade försökt SMSbetala stadsbussen men lyckats skicka till fel
nummer. Busschauffören var en sur jävel (som vanligt) och försökte
slänga av mig. Då kom en jättegullig 25+are fram och betalade till mig

Snacka om att det finns gentlemens där ute.

Goodnight you princes of main, you kings of new england

Kommentarer
Postat av: lilleman

haha, jag hörde detta. snacka om att mänskligheten förvånar en ibland

2008-11-06 @ 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0