They're dark but they're clear

Vaknade kvart i elva idag, otroligt skönt att få sova ut. Får mer och mer ont i ryggen dock och det känns mindre bra. Simtränade för första gången igår och jag orkade fan knappt ingenting. Får jobba på det så går det nog lättare snart. Min nya säng är helt underbar och trots att det luktar Ingvar Kamprad i hela mitt rum så trivs jag väldigt bra. Idag ska bli en bra dag. Ska snart ringa upp Elle och ska tagga henne till ikväll. Vi ska glida till stan och förfesta och sen åka till uppskedika och rock away med thailändarn! Man kanske skulle bränna en skiva... Mycket som måste fixas. Måla naglar, välja kläder, duscha, raka benen, GLHF. Hoppas på att Shejk fixar presenten också för annars kommer det kännas en smula genant. Nu ska jag nog stoppa i mig lite frukost och sen inleda min fixardag. Såg din dödsannons idag, fortfarande overkligt.


9/5 <3

Kommentarer
Postat av: nelmo

för att jag bad dom, därför.

2008-11-15 @ 16:44:57
URL: http://nelmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0