Why must you always come here and talk about nothing?

Helgen har gått fort men har varit helt okej. Vinst mot storvreta med 3-1 i lördags och det var chockerande men gudomligt
Det gjorde dock att vi missade bion men vi vägde upp det med tända ljus, entrecote och potatisgratäng. Efter maten var jag helt slut och vi slocknade som små ljus. (I alla fall jag som vanligt) Idag vaknade jag hos Nicke. Firade dom sex månaderna med att pussas som galningar och stryka streck över saker som ändå suger röv ibland.

Streck streck streck

Eftermiddagen har jag jobbat hos rika sommargäster och sett deras foto på dem och kung carl gustav. Vårat "område" kryllar av rika jävlar med inglasade utomhusrum. Medans vi fogade badrummet poppade vi på deras sterero med Ted Gärdestads greatest hits. 40 jävla låtar. Vill aldrig lyssna på honom igen.

Veckan som kommer ser ljus ut. Imorgon bio med Nicke. Ska äntligen få se James Bond (he-he.) Tisdagen blir träning som vanligt och sen onsdagen. The big day! Efter skolan käk på little italy med the lejdis och sen ska jag och L prova på simträning på centralbadet. Känns att det är på tiden att jag gör något åt min rygg som aldrig slutar göra ont. Sen är det ju alltid ett plus att öva på sin simförmåga om man bor på en ö. (Min simförmåga ligger på minus)

Nu ska jag se klart på knocked up och rocka fett som vanligt

Kommentarer
Postat av: alundan!

2008-11-10 @ 20:17:39
URL: http://ellans.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0