Allt jag kan tänka på.

Vi snackade inte så mycket på msn med varann.. Men här var en sak vi skrev när jag slutade nian.

Jonas: nu är det bara gymnasiet kvar
Julia: Bara tre år!
Jonas: Dom går så jääävulskt fort
Julia: Haha okej gammel man
Jonas: fan jag ska ju nästan dö snart
Julia: räknar du dagarna eller
Jonas: jag vill att du ska veta att du varit en god vän <3

Och jag vill att du ska veta att du alltid gjorde mig glad... Det är väldigt tomt utan dig i världen..

Det känns som man skriver och skriver utan att någonting egentligen betyder nåt.
Men det känns som att jag måste det ändå.. Tragiskt nog är det typ 200 pers extra som
läser sen allt det här hände.. Kan man inte snoka i nåt annat istället..
Jag fortsätter skriva, även om det inte gör någon skillnad.

Imorgon ska jag träffa tjejerna, det känns skönt att vi alla är på samma nivå.

vila i frid hjärtat

890501-081013
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0