Men egentligen är jag ju rädd glad.

Det här gör mig sur idag:

x Jag åt ingen frukost eftersom allt i Elins lägenhet fick mig att vilja kräkas av en eller annan anledning.

x Michaela är sjuk, jag har ingen att vara med.

x Jag gjorde en skitsnygg knapp-pin som det stod 9/5 rockar fett på. Sen tappade jag bort den.

x Lunchen smakade skit. Jag åt knappt nånting. Nu mår jag illa.

x Vi slutar 3 idag, meaning: En timme och 45 minuter kvar.

x Niclas är ledig och jag vill åka dit men jag kan inte för vi har redovisning.

x Elin och Annelie går på samma skola. Jag vill också gå på deras skola.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frösåkersskolan rockade fett av två anledningar



1. Jag var grym i alla ämnen

2. Jag fick se dig varje dag



saknar att ha en hang-buddy

2008-10-07 @ 15:07:40
Postat av: orreborre ya knööw

vafan julia! du hängde ju efetr mig hela dagen ;D

2008-10-07 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0