Hoheoheojoj

Häng i skolan med mickilino. Har rast i tre hela minuter till så jag ska väl svepa min kopp choklad och gå tillbaka till vård och omsorgen snart. Kom några minuter sent i morse men fyfan va skönt det var att få sova ut! Den här dagen kommer att vara lång men sen ska jag äntligen få åka hem och mysa med N. För vi har ju faktiskt varit tillsammans i fyra månader idag. ´Nej nu måste jag glida, peace out.


För övrigt så saknar jag dig, fast vi sågs i morse. Det känns inte som förut. Vi skulle ju inte glida isär.

Kommentarer
Postat av: MICKIIII

skepp o´hoj !



vi rockar fett, öh damöb vi rockar fett. dom coolaste och grymmaste ni nånsin sett

2008-09-09 @ 12:46:24
Postat av: elin

om det inte var mig du menade så blir det lite pinsamt nu. men jag vill säga förlåt om jag är sur och grinig ibland. tycker om dig mest! puss

2008-09-09 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0