Maskinen är ett monster

Idag har jag varit hemma från skolan. Vid åtta ringde en klasskamrat och väckte mig och sen kunde jag helt enkelt inte somna om. Spenderade första morgontimmen med att läsa färdlektyr från UL trafiken. Det är en samling noveller. Det lessnade jag dock ganska snabbt på och jag gick upp och märkte att jag hade lika ont i magen som igår. Så jag åkte till doktorn och fick medicin. Upplevelsen hos doktorn tänker jag inte gå in närmre på utan de som vet vad jag menar de vet helt enkelt vad jag menar. Nu ska jag ta mitt segertåg och åka på träning för att få tankarna på nåt annat. Hoppas det slutar göra ont i magen snart.

J


Kommentarer
Postat av: tina

känner att jag vet vad du menar!

2008-09-13 @ 13:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0