Mmmjau

Nu är det torsdag och det betyder en dag närmare helg än igår. Jag har varit totalt rökfri sen i söndags och jag är så jävla stolt över mig själv! Den här veckan har jag som vanligt hängt på cultus, varit med nicke, träffat elin och garvat åt totalt meningslösa saker med mina homies från 1B. I söndags golfade jag också, det är ett stort steg i fel riktning. Jag ska inte tycka golf är kul, men det gjorde jag ju. Fan.

För övrigt så är jag helt häpen över hur jävla rolig min klass är. Adam Oskar x2 Mickan Linnea Sandra & Karin. Det är dom man hänger med och det trivs jag hur bra som helst med. Det känns så mycket annorlunda mot frösan där allt gick ut på att reta varandra. Nu kan vi retas, men man vet ändå att det inte är meningen att såra varann. Det är så mycket skönare!

I helgen ska jag och Nicke vara hundvakter fredag-söndag. Det betyder mysiga middagar och långa promenader i skogen med Sture och Casper. Det kom lägligt och bra till vår 4månadersdag som är på tisdag. Jag blir bara mer och mer kär i dig för var dag som går.

Nu ska jag plugga medicinsk grundkurs. Peace out


Kommentarer
Postat av: micki

glöm inte fredrik.

2008-09-04 @ 23:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0