Now I can hardly remember her face

Just nu sitter jag i skolan och jobbar med Downs syndrom. Har skrivit klart min del så nu får L-nea & Adam ge järnet istället. Mickan är sjuk idag så nu vet jag inte riktigt vem jag ska hänga med. Men det finns risk att Adam och Sandra får bli mina offer. Efter lunchen har vi människan socialt och kulturellt, min absoluta favoritkurs. Där jobbar vi med att beskriva oss själva. Kan ju låta enkelt men det är det inte. Efter skolan ska mitt blonda ruffs halveras. Finally. Det ser just nu rent av förjävligt ut men snart blir det ändring på det. Min mage börjar bli bättre men nu har jag istället åkt på en sjujävla förkylning.... Den satt fint eftersom vi har friskolekampen imorgon, träning torsdag och distrikts mästerskap i innebandy fre-söndag. Dra åt skogen va tråkigt om jag inte kan vara med. Rock on


Kommentarer
Postat av: micki

du ska vara med imorgon. don't you let me down

2008-09-16 @ 14:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0