Är så glad över att vissa människor finns.

Försöker mig på en snäppet somrigare design än den tidigare, borde kanske krydda med en ny bild med. Gick tidigare från bilden idag för att sitta vid datorn i en timme, det kändes så logiskt just då. Blev less när jag ååååterigen fick betyg typ G+, G/VG för att jag stressar mig igenom men tacka fan för det när jag bara hinner göra halva kursen i skolan och dessutom fått göra om den från början en gång till. Well well, datasalen är tom och sval och det är alltid något att njuta av. Jag längtar till ikväll.

ps.
Vissa människor är Tessan
ds.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag saknar dig med !!!

2009-04-03 @ 15:47:15
URL: http://nordensten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0