Bara så ni vet

Efter att ha stekt i solen i tre dagar har elin fått en underbar knallröd näs-bränna. Jag och Blie har lyckats hålla oss relativt vita men jag väljer nog hellre det än knallröd. Igår partade vi i stuga 13 till småtimmarna och idag ligger två slitna tjejer fortfarande och sover. Själv vaknade jag halv tio och har nu fördrivit tre timmar här. Jag har pissont i magen och gissar på magkatarr men får väl försöka förtränga det hur nu det ska gå till.. Snart ska jag dra liv i dom och sen ta med mig dom till stuga 13 för lite sällskapsspel. Ingen skidåkning idag alltså.

Vi ses hjältar

nicke, jag vill ha dig i min famn och vagga dig varm, jag älskar dig så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0