Goodnight you princes of main, you kings of new england

Det är konstigt det där med svartsjuka. För även om jag gör samma saker mot dig (och tusen gånger värre kanske) så tänker jag alltid att det är okej eftersom jag bara håller kontakten med mina vänner. Även om jag kanske undermedvetet anar att personen jag håller kontakten med känner mer för mig än jag gör för den så tycker jag ändå att jag har rätten att göra det eftersom det är min vän och jag vill behålla den. Men så fort du gör likadant, då jävlar svider det till i mig. Och jag visar det inte så ofta, för sån är inte jag, men nog känns det alltid. Varför tycker jag att jag får göra precis vad som helst men du ska vara at my service 24/7? (vilket du också alltid är) Jag menar inte att jag gör något fel jag menar mest att det är konstigt att min hjärna har bestämt sig för att tycka att det du gör är sååå mycket värre än det jag själv gör. Galet. Nu ska jag somna och drömma om oss två.

Imorgon är det min bara min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0