Let there be light

Igår försökte nicke och jag oss på att leka hurtbullar vilket resulterade i att vi sprang 6,5 km och sedan tränade mage/armar i drygt en timme. Jag vet inte hur jag ska kunna beskriva min träningsvärk i ord. Detta betyder alltså att jag sprungit ca 1 mil den här veckan. Kanske blir en härlig sommar trots allt. Idag går vi i skolan till fyra och jag har tagit med mig en macka vilket betyder att jag inte behöver gå hungrig. Just ja! Igår blev jag faktiskt bilägare till en citroen från år 88! Underbar liten bil som jag ska hem och provköra idag. Äntligen kan jag börja med övningskörningen på allvar. Så efter skolan alltså, övningskörning hem och packa klart och sen glida mot alunda för att fira karmans 21 år på jorden. Jag har en bra känsla och jag vet att annelie och elin tycker att jag övertaggar men jag tycker att påsklovet ska bli så himla himla kul. Jag tror att det blir vad man gör det till och jag är beredd att göra vad som helst för att det ska tok-äga precis hela tiden. Nu ska jag hjälpa en lätt hysterisk therese stenhall med sitt wordprov och sen äta en ostmacka. Hälsningar,

Er vän och hjälte
Jules

Kommentarer
Postat av: elle lilleman!

schysst desiiign hörru!

2009-04-03 @ 10:31:08
Postat av: julie

då var det din as snygga bil jag såg alltså ;)

2009-04-04 @ 14:01:55
URL: http://juliejulio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0