You're always on the road before you leave me touch and go

Igår blev det bara att casha in och sedan åka till Rasse och spendera några timmar i hans iskalla garage och iaktta när han och Linus gjorde iordning båten. En vanlig kväll hos Söderholms helt enkelt. Blåste ner till halv tolv färjan och tog mig över i total storm till pappa och slocknade i en skön säng. Nu ska jag förhoppningsvis strax åka hem och göra mig i ordning så att jag kan ta emot eldhan axen fuffe blie och elle. Mina vänner har så vackra namn. Jaja kvällen kommer väl bestå av tacos, skitsnack, med andra ord?????, och så vidare. Hoppas vi kommer ha roligt. Finns knappt nåra stunder med er som inte är det så jag har inga tvivel.

Ps, nyss var det en kille på nyhetsmorgon som skrapade på en trisslott och vann 50000 i månaden i 20 år. Det är 12 miljoner kronor. Jag hatar andras lycka. Ds

Ps2, jag älskar låten swingfly - touch and go trots att den är skittöntig. Den påminner mig om sommar. ds2.

Kommentarer
Postat av: annelie

fuffe, nästan fluffer. mohahhaha

2009-04-20 @ 07:37:29
URL: http://enannelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0