angel or demon

Nu vare längesen vi sågs igen bloggen. Jag har hunnit med att riva av ett hejdundrande roslagslopp och varit på en fancy kryssning med elins familj och några av deras goa vänner. Det var en fin övernattning där vi träffade människor som spenderat en massa tid på bali. Det var en svennebanan, en schweizare (stavas?) och en från chile som tyckte det var urkul att höra mig säga "yes". Ingen vet egentligen varför. Under veckan har jag även hunnit gå från it's complicated till married på facebook med min härliga partner in crime niclas östlin. Vad jag skulle göra utan den gossen är för mig ett stort mysterium. Idag sitter jag óch lyssnar på wolfmother i Jespers härliga lya. Vi har just rivit av en kräftskiva och nu sitter det härliga gänget utanför och dricker öl så det sjunger om det. Själv är jag nykter och har planerat att vara det i en hel månad framöver för att jag faktiskt helt ärligt inte orkar dricka mer. Men får ju erkänna att det inte är så jävla kul att sitta och lyssna på deras fyllesnack som för dem låter helt normalt i alkoholens ånga men för mig som bara dricker cola så låter det mest twisted och sjukt. Dessutom blir jag straffad för att jag försöker vara en god flickvän. Jag hängde med och spelade lite golf för att stödja laget (nicke) och göra honom glad. Som tack för det sitter jag med en total sträckt vänstersida av ryggen/magen och kan knappt röra mig. Varje skratt/hostning gör ont så in i helvete så jag ler försiktigt och sitter still istället. Svinkul. Imorgon ska jag test navigera med Rasse för att se om jag är duglig nog att tävla med honom i åkersberga den 29e. Det tycker jag faktiskt ska bli riktigt roligt.

Fan vilket dåligt inlägg, men vad gör det. Man kanske skulle börja videoblogga istället. A nog....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0