Den här stan gör mig så hög

Jag hade jävligt roligt igår! Fast man har alltid roligare när man känner sig snygg så det visste jag ju redan från början att jag skulle ha. (Var troligtvis inte speciellt snygg på småtimmarna men jag fortsatte att intala mig det.) Nu är jag just hemkommen från Alunda och Öregrund där jag tagit en spruta i armen som gjorde ont som helvete. Ska bara hem och fylla på mina förråd och sedan bär det ut med båten för att sola och kolla på roslagsloppet med hela familjen. Snacka om en dröm att ligga och guppa i solskenet. Sen blir det fest! Det sista som händer i Öregrund i år. Sorgligt egentligen, men det måste ändå firas. Nu ska jag välja en outfit.

Lycka stavas lördag den 8 augusti

Kommentarer
Postat av: johanna

Inte är väl det något att säga förlåt för, men fan så fundersam man blev :D

2009-08-10 @ 00:56:47
URL: http://johannaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0