Hellosaferide

Inatt hamnade jag i Elins klasskamrat Nicklas lägenhet på solskensvägen. Ingen vet nog egentligen hur det hela gick till när jag (den enda nyktra i sällskapet) fick leda de andra två hemåt. Åtminstone Nicke. Lyssnade till en lång historia om ett triangeldrama i Göteborg och tjuvade cheeseburgare på donken. Helt enkelt ett mycket bra slut på en måndagsnatt. Så vid fyra snåret ramlade vi alltså in i lägenheten och sjöng lite beyonce/madonna tills jag slocknade i "soffan" (dvs madrassen som låg på golvet). Tycker det var en härlig kväll på Palermos och är glad att Elin övertalade mig att stanna efter bion. Mer sånt här till folket. Hoppas på en liknande höst.

Idag skulle vi sola så vi gick upp vid tio, men fan solen skiner ju inte ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0