14:55 - To die by your side

Virrvarr hela helgen och jag längtar efter måndag för måndag betyder lite pengar i fickan, en date med Felicia och sen lilla julafton med mina fantastiska vänner Annelie och Elin. Jag har en klump i magen och jag kanske ska på bal i vimmerby på nyår och vad hände där? Sture haltar runt på sin ömma fot och min bil startar inte och det kommer den nog aldrig mer göra. Idag såg jag en brokeback mountain och den var så himla vacker och jag såg kärleken virvla runt i den och försvinna igen lika fort som den kom. Jag undrade förra veckan vad jag och Nicklas har gemensamt men så såg jag det. När hon försvann över gatan och han utbrast "jag älskar den tjejen" då såg jag det. Vi har henne gemensamt. Allting går i ultrarapid och i slowmotion på samma gång fast jag snurrar inte jag sitter bara och stirrar och på tisdag blir det lilla julafton igen 2 gånger till och med och jag förstår inte att det är jul nu. Fast det är snö överallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0