18:26 - tralala lilla molntuss

Julen är över - nu väntar vi bara på nyår.
Nyårsklänningen är inhandlad - nu är det bara resten kvar.
Jag tycker att livet känns okej men jag vägrar gräva för djupt under ytan.
Jag saknar mina vänner. 
Tina, Eldh, Fanny, Annelie, Jocke, Victor, Fredde, Shejken, Michaela, Linn.
Jag saknar er. Jag behöver er för att fungera som man ska.
Utan er känner jag mig ju ful och äcklig. Som vem som helst utan vänner gör.
Det ska bli helvetes skönt att få lämna det här skit-året bakom mig.



 

Kommentarer
Postat av: linn!

håller med. jag tar bara med mig goa saker från detta år och det ska lämnas mycket skit kvar! härligt att vi ska dansa in nya året tillsammans!

2009-12-28 @ 20:05:08
Postat av: Tina

Rock on sister!

2009-12-29 @ 17:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0