20:50 Min fina sammanfattning. Nyårskrönikan får vänta.


2009 börjar gå mot sitt slut
Här är en sammanfattning av ditt 2009!

Njut som aldrig förut folket


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tog en tripp till hultsfred. Och jag testade fyllesex. Sen tyckte jag också att  det var dags att prova att åka polisbil. Sen gjorde jag nog rätt många bra saker också faktiskt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tycker att nyårslöften är töntigt och onödigt eftersom man alltid
sätter kraven på ungefär "jag ska rädda världen 2010" vilket aldrig kommer hända. Så nä, jag höll inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Mammas polare Anna-Karin fick en liten Calle som jag har hållt i min famn. Men jag vet inte om det räknas som mina kompisar hihi.
4. Dog någon som stod dig nära? Världens vackraste finaste Casper. Förstår fortfarande inte att du inte är hos mig längre.
5. Vilka länder besökte du? Sverige och Åland, tragiskt nog.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Jag vill ha så många fler leenden i mitt ansikte och jag vill ha solbränd hud och mindre djupa funderingar på vem jag är och vad folk egentligen tycker om mig. Det kan bli mitt överdrivna nyårslöfte som inte kommer slå in haha. Så bittert.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 13 september Casper. Min lilla hjälte.
8. Vad var din största framgång 2009? I'VE QUIT SMOKING! Again....
9. Största misstaget? Haha the fyllesex, what else.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag var faktiskt febrig under 2 timmar i november. Hårt år. Vet inte hur
jag tog mig igenom det.
11. Bästa köpet? Min biljett till hultsfred utan tvekan och mina mörkröda converse kanske för jag älskar dom.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Cigaretter :( och mat såklart. Jag älskar ju mat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Men det är väl klart. The killers konserten på hultan, niclas, kvällen på länsö, en riktigt bra sommarskiva, seglingen från hargshamn, mina fina hundar och så himla mycket mer. Man ska vara riktigt glad, annars kan man låta bli att vara glad alls.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Parken - Glittrar. För att jag älskar den så mycket. Och så hoffmaestro såklart, för alla kvällar fulla av dans i solskenet eller i Freddes vardagsrum.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Får väl säga att jag varit ledsnare än tidigare. Åtminstone varit nollställd i längre perioder. Vi kan väl säga att 2009 inte riktigt varit mitt år.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag hade dansat mycket längre in på nätterna
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Funderat har jag väl sagt redan! Och kanske rökt mindre. Mycket mindre.
18. Hur tillbringar du julen? Vet inte va det har med 2009 året att göra men jag spenderar min jul på ön med mina päron och mormor.
19. Blev du kär i år? Nej för det var jag redan. Fick min nyårskyss av samma grabb som jag hänger med nu ju.
20. Favoritprogram på TV? Greys anatomy, vänner, ph, svenska hollywood fruar..... Bara program som man blir smart av med andra ord.,
21. Bästa boken du läste i år? Åh nu har jag ju glömt vad den hette. Men den var så himla bra.
22. Största musikaliska upptäckten? Hm, blev lite mer into Regina Spektor i år. Trots att jag aldrig kommer få se henne live eftersom jag väljer
att gå på sämst Winnerbäck i teatern istället.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick en liten brum-brum bil. Det var nice.
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag önskade mig ingenting så man kan säga att alla kvotar blev uppfyllda.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag var lite låg den dagen, men jag spenderade den med Niclas.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag tror att vi skulle mått bättre om vi tog hand om varandra på det sättet
som man borde göra.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggings med ett stort hål i som jag verkligen borde laga, mörkröda converse, wayfarers och FET SNYGGA rosa shorts. Och mina älskade sandaler som nån idiot tog.
29. Vad fick dig att må bra? Det har jag väl redan svarat på?
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law, ALLTID Jude Law. Hela dagen varje dag.
31. Vem saknade du? Jag har saknat Casper. Jag saknar alltid honom. Och Jonas. Jämt.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jennifer och Anna-Josephine från OP och sen lite andra filurer såklart.

Åh det här var så ovärt.


Kommentarer
Postat av: jejje

vi borde verkligen ta tag i att träffas någon gång. det skulle vara trevligt :)

2009-12-17 @ 21:54:37
Postat av: jules

Det tycker jag också du!

2009-12-18 @ 10:19:00
URL: http://sundance.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0