22:04 gör nånting vackert av allt som går sönder här

Det är svårt att acceptera att det finns miljontals saker som vi inte kan styra över. Det finns ingenting som jag kan göra för att göra världen lite bättre för dig. Trots det försöker vi. Trots allt som säger att det vi gör inte spelar någon roll. Jag vill tro att det jag tänker gör det lite ljusare för dig. Så jag tänker bara på dig ikväll.

Jag tror att för var dag som går så blir vi bara fler och fler som längtar efter att lämna skit-2009 bakom oss. Börja om på nytt. Påbörja nya kapitel, med varandra och påbörja nya äventyrsresor, både inuti och utanför oss själva. Jag vägrar ge upp och tvingar mig själv att tro på att nästa år, väntar något vackert på oss.

För vi har förtjänat det.

Kommentarer
Postat av: elle

Jag håller med dig fullt ut. Det är vi fan värda.

2009-12-30 @ 11:09:49
URL: http://introduktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0