Dina ord i natten är det enda som når in

Efter en helg med alldeles för några sömn-timmar och spårade turer genom Uppsala på cykel-kalles ansvar så har jag hamnat här. Min lördagskväll var fylld av tv-spels galna killar och alfapetsspelande fram till två på natten. Jag och Ludde utgjorde ett exemplariskt team och vi tog hem segern. Nu är det dags att på allvar ta tag i alla läxor som hamnat på en hög och sedan krypa ner i soffan framför one three hill och gossip girl. Det är en konstig känsla i min kropp. Det är inte bakfylle-ångest, det är inte nostalgi. Det är någonting som hälsar på då och då men som jag aldrig hittills lyckats sätta orden på.

Kommentarer
Postat av: annelie

hallå sötan kom och hälsa på oss någon dag, eller häng med oss i öregrund/östhammar någon helg.

2009-02-23 @ 10:11:43
URL: http://enannelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0