I belong to you

Känner pressen på mig som bloggare. Vill jag upprätthålla mitt rykte som flitig bloggare måste jag verkligen ta mig i kragen. Och inte bara det, Elle kanske inte vill bevaka mig på blogloving om jag inte skärper mig. Just nu sitter jag på 811an och bloggar från mobilen. Utanför fönstret åker vackra gimo förbi. Det är en underbar håla. Ur mina hörlurar kommer billie the vision med albumet i used to wander these streets. Helt okej album. Känner att jag måste lyssna in mig på dem eftersom vi ska till nalen och dansa om två veckor. Idag är det alla hjärtans dag och jag är påväg hem för att jobba. Ikväll ska vi käka middag och sen kolla på film. Men som jag sagt förut så är alla hjärtans dag inte så viktig, men de kan alltid vara kul att göra någonting. Igår var vi och såg valkyria, den får 3 av 5 toasters. Elin, vill du komma till mig på söndag? Jag sprang på jacob i sporthallen i torsdags, det var ett kärt återseende åtminstone för mig. Max 8kr/dag för surf i mobilen fram till april äger ju!

Kommentarer
Postat av: elle

hihihihi jag kommer och hänger med er muppar snart. ska bli kul för jag saknar dig som faaaan

2009-02-15 @ 13:10:54
URL: http://itselle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0