I've got to bring that message home

Hektisk helg med mycket uträttat. Idag har varit Nickes 19årsdag och jag inledde den med att smyga upp vid halv nio och göra i ordning frukost på sängen, för det tycker jag att världens bästa person förtjänar.  Efter att han fått sina paket och klargjort att han inte kunde äta frukost så tidigt så åt jag upp frukosten själv. win-win för oss alla. Vid tolv tog storvretas damer emot oss på en match som slutade 3-1 till oss, precis samma som förra gången. Dock var det mest skitjobb den här matchen. Jag lyckades stoppa en kutande brud med min vad och hon sprang in i min vadmuskel med knät och det har resulterat i enorm smärta. Nu är jag på gräsö och satte mig för att kela med casper på golvet. Jag drar bak armen och drar i armbågen i en jävla vass kant så nu kan jag knappt ha den rak. Man kan säga att kroppen får tåla mer än vad den står ut med.

Ps, varför måste man göra så stor grej av alla hjärtans dag? jag tycker att vi ska älska varandra varje dag, inte bara en dag. och man kan absolut gå på bio på alla hjärtans dag, men man behöver inte göra det av den anledningen.

Sängen kallar, jag hatar min armbåge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0