VARFÖR VAKNAR INTE ELIN? BEHÖVER MAN SÄTTA EN MEGAFON I HENNES JÄVLA ÖRA ELLER.

Just nu sitter jag på ingvarsgatan och trycker i mig nudlar för att tappert försöka samla lite energi inför innebandyn. Har sovit ca 4 timmar i natt och hälften av dem har varit på ett stenhårt golv så det är chockerande att det inte gör ondare i min rygg idag. Gårdagskvällen spenderades i bärlinge/björklinge whatever hos annelie och victor med en samling folk. Det var en smula spårat får jag nog säga men jag vet inte. Nu ska jag få liv i elin som sover i sin soffa.

Jag vill inte träna innebandy jag vill bara åka hem till min nicke. Längtar så mycket efter honom just nu.

Kommentarer
Postat av: Oscar

hahaha Megafon o grejer xD

2009-02-07 @ 17:14:53
Postat av: elle

nästa vecka blir det sofie va? tihihi

2009-02-08 @ 12:19:37
URL: http://itselle.blogg.se/
Postat av: Josefin

Det heter Bälinge.

2009-02-08 @ 12:55:42
Postat av: elle

haha josefin är en besserwiesser

2009-02-08 @ 21:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0