If happy little blue birds fly above the rainbow why oh why can't I?

Får väl dra till med nåt så simpelt som att aaaamaaagaaaad jag klarade av min första skoldag. Det var virrigt och kallt och jag kände mig mest bara uttittad hela tiden men jag tror att när det nya jobbiga lägger sig så kommer jag att trivas på bruks. Visst jag känner att jag saknar 1B förbannat mycket men sånt är livet helt enkelt. Man kan inte vara överallt även om jag önskar det ibland. Ikväll har jag gjort tabben att chilla hos mormor i två dimmar (tråkigt) och sedan kämpat mig upp till öregruns hallen (kallt) och inse att träningen visst var i östhammar (surt). Nu kallar sängen på mig och jag längtar till i morgon för då ska jag och Nicke fira våra 8 månader med skitgod mat och olagligt många pussar.


Goodnight you princes of main you kings of new england

Kommentarer
Postat av: annelie

det lät ju faktiskt olagligt mysigt!!

2009-01-09 @ 13:26:56
URL: http://enannelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0